Executive Management Online

Executive Management Online

Tento  flexibilní profesní vzdělávací program  MBA Executive Management Online je určen všem členům středního a vyššího managementu, kteří činí důležitá strategická rozhodnutí a určují tak směřování a budoucnost dané společnosti. Program MBA Executive management poskytuje studentům všechny nezbytné znalosti z nejrůznějších oblastí managementu, které obohacuje o praktické aspekty a řešení reálných problémů. Pokrývá tak velmi široké spektrum praktických znalostí a dovedností a vždy zdůrazňuje vliv dané oblasti na strategická rozhodnutí manažera. Výuka tohoto programu probíhá  prostřednictvím virtuální učebny, kdy se studenti  nemusejí fyzicky dostavovat na výuku, ale  studují z pohodlí domova. Virtuální učebna je přizpůsobena tomu, aby se student do přednášky mohl zapojit i osobně a např. komunikovat s lektorem či ostatními studenty. Lektor může šířit informace v podobě nejrůznějších dokumentů, fotek a videí. Výuka probíhá stejně jako přednášky na semináři, jen s tím rozdílem, že se můžete připojit odkudkoli a frekvence je jednou za měsíc.

Výhody programu

  • časová nenáročnost – nemusíte za studiem nikam cestovat

  • nezávislost na daném místě – studovat můžete odkudkoli budete chtít

  • moderní forma studia

  • úspora finančních prostředků

  • efektivní forma studia

  • rychlost šíření informací

  • zahájení studia kdykoliv během celého roku

Základní moduly

  • Základy managementu a řízení

    Cílem modulu je seznámit studenty s důležitými metodami, postupy a zásadami managementu v organizaci a pochopit význam a základní principy výkonu jednotlivých manažerských funkcí. Současně se student seznámí s principy určování primárních cílů organizace, bude schopen analyzovat a optimalizovat procesy v organizaci probíhající či vytvářet její reprezentativní identitu a image.
     

  • Strategický management

    Cílem tohoto modulu je seznámit se s úlohou, náplní a tvorbou strategie podniku včetně dílčích strategií pro jednotlivé oblasti, jakožto integrálních součástí celkové strategie, resp. plánování podniku. Formulovat dlouhodobou strategii podniku znamená najít odpovědi na základní otázky úspěšného fungování společnosti na trhu. Stanovení správných cílů podniku a vhodných strategií, tedy cest, jakými budou cíle dosaženy, je nutné na základě důkladné strategické analýzy podniku, přičemž je využíváno závěrů SWOT analýzy.

  • Krizové řízení a řízení změn

    Modul je úvodem do problematiky krizového řízení a řízení změn. Cílem je seznámit studenty se základními východisky krizového managementu, vývojovými stádii krize podniku, okamžitými opatřeními při krizi a přístupy k řízení změn. Krizový management v sobě obsahuje v praktické a utilitární podobě všechny prvky efektivního managementu.
     

  • Ekonomika a finanční řízení

    Cílem tohoto modulu je seznámit studenty s obecnými principy finančního řízení, objasnit význam majetkové a kapitálové struktury podniku pro finanční rozhodování, vysvětlit vztahy mezi operativním a strategickým plánováním v podniku či mezi plánováním objemu produkce a vztahu k trhu. Dále se studenti dozvědí důležité informace o strategii cen a nákladů, základních metodách řízení cash-flow, likviditě firmy a jejich významu, spolu s významem informačních toků a uplatňování metod analýz hospodaření.

  • Personální management

    Cílem je seznámit studenty s moderními poznatky personálního managementu a se způsoby jeho uplatňování českými i světovými firmami. Cílem modulu je také definovat personální práci ve zdravotnické organizaci, pochopit postavení personální práce v systému řízení organizace, definovat pojmy personální strategie a personální politika a chápat vztah mezi nimi. Studenti se budou zabývat strategickým řízením lidských zdrojů a otázkami, jaké vnitřní a vnější podmínky strategické řízení lidských zdrojů ovlivňují.

  • Marketing a PR komunikace

    Cílem tohoto modulu je objasnit studentům základní principy marketingové a PR komunikace s přihlédnutím k novým komunikačním trendům dnešní doby. Studenti se dozvědí důležité informace o fungování marketingových a PR postupů v praxi, kde ve středu dění stojí zákazník a cílem je jej oslovit a vybudovat si s ním dlouhodobý a loajální vztah.

  • Projektové řízení a plánování

    Modul se zabývá řízením projektů jak z pohledu zavádění projektového řízení ve firmách, tak způsobem řízení konkrétních projektů. Cílem modulu je nejen vysvětlit základní pojmy, metody, nástroje a postupy projektového řízení, ale i osvojit si jejich praktické uplatňování cvičeními v pracovních skupinách při řešení jednoduchých příkladů a simulací.
     

  • Mezinárodní obchod

    Cílem tohoto modulu je poskytnout studentům stručný přehled o základních otázkách mezinárodní obchodu – co znamená volný zahraniční obchod, jaké jsou jeho výhody a nevýhody zejména pro rozvojové země. Pomocí analýzy vybraných regionálních obchodních seskupení se studenti dozvědí o různých typech ekonomické integrace.

  • Obchodní právo

    Modul je stručným přehledem problematiky obchodního práva jako jednoho z tradičních právních odvětví. Cílem modulu je seznámit posluchače průřezově se základními pojmy a právními instituty obchodního práva a podnikání. Studentům jsou představeny jak základní pojmy a důležité instituty části první obchodního zákoníku, tak i společenstevní právo s vymezením jednotlivých typů obchodních společností spolu s profilujícími příklady.
     

  • Manažerské a vůdcovské dovednosti

    Modul seznamuje studenty se základy teorie vedení a řízení lidí včetně širšího spektra manažerských dovedností. Studenti si natrénují vybrané techniky se zaměřením na dovednost vedení přímo s lektorem a získají zpětnou vazbu. V oblasti vedení se modul zaměří na rozvoj emoční a sociální inteligence jakožto trend v současném rozvoji lidí a dále na v ČR ne příliš známou typologii jednotlivých zaměstnanců i samotných leaderů. Typologie bude zohledňovat cíle leadershipu.

Průběh studia

  • K úspěšnému ukončení studia musí student absolvovat celkem deset modulů, které jsou rozděleny do dvou semestrů po pěti modulech. Na konci studia pak student vypracovává závěrečnou práci.

  • Na začátku studia se bude konat seminář, kde proběhne informační uvítání studentů ze strany Cambridge Business School a výuka prvních dvou modulů. Další výuka už probíhá online formou, kdy se student každý měsíc zúčastní jedné videokonference, kde proběhne výuka pro aktuální modul.

  • Výklad za jeden modul je v rozsahu dvou hodin. 

  • Studium probíhá primárně v českém jazyce. Pro přizpůsobení výuky slovenským studentům však akceptujeme seminární i závěrečné práce vypracované v jazyce slovenském.

  • Studenti naleznou všechny potřebné informace a studijní materiály ve studentské sekci, která představuje studijní intranet.

  • V průběhu celého studia mohou studenti konzultovat s lektory různými způsoby – telefonicky, prostřednictvím e-mailové komunikace, videokonference či osobně.

  • Studenti se na plnění studijních povinností připravují účastí na semináři a videokonferencích, konzultacemi s lektory a samostudiem podkladů, které jsou dostupné ve studentské sekci.

  • Mezi studijní povinnosti patří především vyhotovení seminární práce z každého modulu v semestru, která je následně klasifikována lektorem. Účast na semináři a videokonferencích povinná není, přestože je vysoce doporučována.

  • Studium je ukončeno vypracováním závěrečné práce a její následnou obhajobou.

BROŽURA

Lektoři

  • Ing. Kateřina Bočková, Ph.D., MBA

    Ing. Kateřina Bočková, Ph.D., MBA

    V současné době projektová manažerka sportovních událostí a organizačních projektů. Autorka mnoha článků a publikací z oblasti projektového řízení. Lektorka Projektového a Strategického řízení v několika školících a vzdělávacích zařízení. Vystudovala Fakultu stavební Vysokého učení technického v Brně, obor Ekonomika a řízení stavebnictví (2000). V rámci postgraduálního studia na téže fakultě se zaměřila na studium a aplikaci projektového řízení. Nyní pracuje na Dubnickém technologickém inštitútu v Dubnici nad Váhom jako odborná asistentka a na téže instituci působí jako zástupkyně vedoucího Ústavu odborných predmetov a informačných technologií.

  • PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

    PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

    Vystudoval andragogiku na UPOL Olomouc, titul MSc. získal při studiu ekonomiky na Trent Nottingham Univerzity a MBA pak studiem na Business School Netherlands. V současnosti dokončuje rigorózní řízení a studuje kreativitu v doktorandském studiu PhD. na VŠE. Karel Červený je vizionář, manažer - praktik, kreativec, učitel. Prošel mnohými profesemi od referenta domu kultury, ředitele osvětové agentury, lektora, kouče, poradce, imagemakera, vedoucího personálního odboru, personálního ředitele, učitele na FF MU a VŠE až po ředitele vzdělávací agentury Talent Innovation. Má neotřelé formy výuky, umí složité věci podávat jednoduchým způsobem, umí teorii vysvětlit na příkladech své manažerské praxe. Je uznávaným expertem na rozvoj kreativity a inovačního myšlení.

  • Ing. Jindřiška Nikolo, Ph.D.

    Ing. Jindřiška Nikolo, Ph.D.

    Již dvacet let úspěšně soukromě podniká jako tlumočnice, překladatelka a VIP průvodce Prahou a cestovního ruchu ČR. V současné době působí jako akademický pracovník Metropolitní univerzity Praha a jako výzkumný pracovník na St. Louis University v USA. Manažerskou praxi nabyla jako prorektorka VŠCRHL, předtím pracovala jako poradce v prestižní nadnárodní společnosti PricewaterhouseCoopers. Titul Ph.D. získala v oboru Mezinárodní ekonomické vztahy na VŠE Praha v roce 2005, titul Ing. v oboru Mezinárodní obchod a Komerční jazyky v roce 1997.

  • doc. Ing. Alexej Sato, CSc.

    doc. Ing. Alexej Sato, CSc.

    Doc. Ing. Alexej Sato, CSc. je absolventem VŠE v Praze, obor Ekonomika a řízení zahraničního obchodu. Bezmála 40 let nepřetržitě působí v komerční praxi, a to jak v tuzemsku, tak i v zahraničí, v současné době ve struktuře nadnárodního koncernu Carl Zeiss AG. Pedagogické a vědecko-výzkumné činnosti se systematicky věnuje již více než 15 let na pozici docenta Katedry mezinárodního obchodu VŠE v Praze. Je autorem několika desítek publikací a odborných textů, vydaných v tuzemsku i v zahraničí a pravidelným účastníkem odborných mezinárodních vědeckých konferencí. Podílí se na práci Komise pro cla a regulaci obchodu Mezinárodní obchodní komory v Paříži.

  • MgA. Irena Swiecicki

    MgA. Irena Swiecicki

    Lektorka, konzultantka a koučka s 15 letou praxí. Proškolila cca 7000 účastníků kurzů. Původním povoláním divadelní a vystudovaná zpěvačka se specializuje na prezentační a vyjednávací dovednosti, práci s hlasem, řeč těla, lektorské dovednosti a komunikaci. Díky letité divadelní praxi je schopna odhalit každý detail ve vystupování a poskytnout jedinečnou zpětnou vazbu. Zaměřuje se rovněž na trénink metod zvládání stresové zátěže a školení s tím spojená. V koučování se zaměřuje především na koučování k výkonu a zkvalitňování vztahů nejen na pracovišti. Je hlavní lektorkou a garantkou kvality Manažerské akademie MKČR.

  • Ing. et Ing. Soňa Španielová, Ph.D., MBA

    Ing. et Ing. Soňa Španielová, Ph.D., MBA

    V současné době působí jako odborná asistentka na katedře společenských věd Vysoké školy politických a společenských věd, s.r.o., kde vyučuje management. Současně působí jako lektor v oblasti firemní strategie, manažerských dovedností, obchodních a prezentační dovednosti, projektového řízení, komunikace a osobní efektivity. Je poradcem pro oblast rozvoje lidských zdrojů v podmínkách malých a středních podniků. Odbornou praxi zahájila jako vývojově - technický pracovník v Tesle Pardubice. V roce 1998 získala certifikát za odbornou pedagogickou činnosti při výuce aplikované ekonomie a je certifikovaným hodnotitelem Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.

  • Ing. Petra Štamfestová, Ph.D.

    Absolvovala bakalářské a navazující magisterské studium na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Následně absolvovala doktorské studium na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně. V současné době působí jako odborná asistentka na katedře podnikové ekonomiky VŠE v Praze. Specializuje se zejména na problematiku podnikové ekonomiky, finančního řízení a hodnocení výkonnosti podniků. Působí jak ve výuce, tak ve výzkumu, lektorské a poradenské činnosti. Je autorkou či spoluautorkou publikací týkající se zejména problematiky řízení a zvyšování jak finanční, tak nefinanční výkonnosti podniků.

  • JUDr. Petr Šťastný

    JUDr. Petr Šťastný

    Petr Šťastný absolvoval v roce 2005 Právnickou fakultu Univerzity Palackého v Olomouci a následně působil jako právník a posléze i jako vedoucí pracovník právního oddělení české pobočky předního světového pojišťovacího koncernu, kde získal významné zkušenosti z oblasti pojišťovnictví, financí, obchodního i občanského práva a v neposlední řadě též hodnotné manažerské dovednosti a soft skills. Od svého odchodu z prostředí pojišťovnictví je Petr Šťastný činný v advokacii, kde se jako samostatný advokát věnuje generální právní praxi s akcentem zejména na agendu (obchodních) závazkových vztahů a obhajobu v trestním řízení, včetně obhajoby ex offo. Petrovi Šťastnému byl po úspěšném složení státní rigorózní zkoušky na Univerzitě Karlově v Praze, katedře trestního práva, udělen akademický titul doktora práv (JUDr.).

  • Mgr. Tomáš Zdražil

    Mgr. Tomáš Zdražil

    Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Již v průběhu studia se věnoval různým projektům zaměřeným na marketingovou komunikaci v médiích. Po ukončení studia v roce 2004 nastoupil na marketingové oddělení DHL Express, které od roku 2007 vede. Kromě marketingu samotného má ve společnosti DHL na starost také interní a externí komunikaci, PR a projekty zaměřené na SME zákazníky a na budování firemní kultury mezi zaměstnanci. Mezi jeho zájmy patří cestování a sport. 

  • Ing. Josef Zrůst, Ph.D.

    Ing. Josef Zrůst, Ph.D.

    Působí na Provozně ekonomické fakultě MENDELU v Brně, kde zajišťuje a podílí se na výuce předmětů Manažerského rozhodování, Krizový management a Strategický management. Působí jako lektor týmů v rámci projektu Meziuniverzitní studentské soutěže. Je autorem článků zabývajících se řízením krizí a rizik v renomovaných odborných časopisech, které jsou součástí uznávaných citačních indexů (ISI, SCOPUS).

Cena

Cena za studium MBA činí po slevě 87.000 Kč bez DPH (z původních 114.000 Kč). Sledujte naše aktuální akce a slevy z cen studia.

ONLINE PŘIHLÁŠKA PDF PŘIHLÁŠKA

Executive Management Online - Hodnocení 4.65/5 - Hodnotilo 29 uživatelů