Management soft skills

Management soft skills

Měkké dovednosti jsou základním stavebním kamenem každého dobrého manažera. Umění jednat se spolupracovníky, podřízenými, nadřízenými i klienty je často důležitější, než umění počítačové gramotnosti. Program Management Soft Skills se proto soustředí na zlepšení měkkých dovedností u členů středního a vyššího managementu i u všech dalších pracovníků, kteří při své práci potřebují znalosti efektivní komunikace. Studenti programu se seznámí s problematikou osobního rozvoje a koučinku, projdou školením komunikace a prezentace, zaměří se na efektivní sebeřízení, time-management a naučí se zásady leadershipu. Hlavním cílem tohoto programu je nejen rozvíjet osobnost každého studenta, ale především rozvíjet komunikační dovednosti nezbytné pro úspěšný výkon každodenní manažerské činnosti.

Základní moduly

  • Myself management

    Každý člověk je zodpovědný za to, co se děje v jeho vlastním životě. Pokud sami sebe správně neřídíme, necháváme se řídit druhými, což ničí kvalitu našeho rozhodování a celého života. Cílem modulu je proto naučit studenty správně řídit sebe sama, snadněji přijímat nové výzvy a problémy, naučit je rozhodovat sám za sebe a být tak lepším člověkem a leaderem.  

  • Priority Management and Work Life Balance

    Cílem modulu je naučit studenty pracovat s prioritami a sladit je s každodenními povinnostmi tak, aby nebyli zbytečně vystresovaní a nedocházelo ke komplikovaným situacím. Studenti se naučí, jak sladit své profesní i osobní cíle a jak nakládat s emocemi, časem a energií tak, aby byli v životě úspěšnější a spokojenější. 

  • Myšlení a rozhodování v praxi

    Cílem modulu je seznámit studenty s postupy lidského přemýšlení a rozhodování. Studenti si osvojí, kdy může být rychlé intuitivní přemýšlení a rozhodování efektivní a kdy je naopak výhodné zpomalit a důkladně si své rozhodnutí promyslet.   

  • Komunikace a prezentace

    Cílem modulu je seznámit studenty s komunikačními principy, které se uplatňují v pracovních situacích a podmínkách jednotlivých firem. Manažerská komunikace má pravidla, která reflektují schopnost vnímat a porozumět sobě i komunikačním partnerům. Modul objasňuje komunikační proces, jeho jednotlivé verbální a neverbální složky či prvky, které do komunikace spadají – jako jsou techniky kladení otázek, asertivní techniky, aktivní naslouchání a techniky zvládání problémových a konfliktních situací. 

  • Leadership

    Lídři jsou srdcem byznysu, určují směr, formují vize, dokáží rozpoznat příležitosti. Cílem modulu je proto naučit studenty, jak být správným leaderem, jak vést podřízené a jak je inspirovat a motivovat k lepším výkonům. Studenti se naučí rozpoznat rozdíl mezi manažerem a leaderem a získají základní vhled do teoretické i praktické problematiky leadershipu.

  • Koučink pro manažery

    Modul je úvodem do problematiky koučování a jeho využití ve firemní a manažerské praxi. Cílem je seznámit se s podstatou a principy koučování, s možnostmi využití koučinku jako nástroje pro rozvoj lidského potenciálu v organizacích a s možnostmi využití koučovacího přístupu a technik jako stylu vedení lidí v manažerské práci.

  • Stress Management

    Studenti se seznámí s definicemi stresu, pojmenováním jeho stádií a jeho projevy. Zaměří se na stresory ovlivňující pracovní výkon, na problematiku syndromu vyhoření a jeho prevenci. Modul má za cíl rozšířit vědomosti v oblasti zvládání stresu se zaměřením na praktické využití v manažerské praxi.

  • Efektivní sebeřízení a time-management

    Sebeřízení a efektivní řízení času je jednou z nejdůležitějších dovedností manažera, která má zásadní vliv na jeho výkonnost a úspěšnost. Cílem modulu je proto seznámit studenty s pojmy self a time management osvojit si metody a techniky, které slouží k lepšímu hospodaření s časem a ke zvýšení úrovně sebeřízení.

  • HR a motivace

    Cílem modulu je seznámit studenty s problematikou HR a se základními principy, které ovlivňují motivaci zaměstnanců. Studenti se naučí dávat druhým zpětnou vazbu tak, aby byla motivující a přínosná. Modul se zabývá řešením problémů s motivací jak na straně firem, tak na straně pracovníků

  • Emoční inteligence

    Studenti se seznámí s pojmem emoční inteligence a zaměří se na možnosti jejího využití. Hlavním cílem modulu je praktické využití poznatků z oblasti emoční inteligence, propojení teoretických poznatků z literatury a z výzkumů v této oblasti se zkušenostmi, potřebami a praxí studentů.

Průběh studia

  • K úspěšnému ukončení studia musí student absolvovat celkem deset studijních modulů, které jsou rozděleny do dvou semestrů po pěti modulech. Na konci studia pak student vypracuje závěrečnou práci, která se obhajuje před komisí.

  • V každém semestru se konají dva semináře, kde se studenti setkají s jednotlivými lektory pro jednotlivé studijní moduly. Lektoři zde studenty seznámí s probíranou látkou jednotlivých modulů a s podmínkami jejich absolvování.

  • První seminář se koná vždy na začátku studia a obsahuje úvodní informační uvítání studentů ze strany Cambridge Business School a výklad za první dva moduly. V polovině prvního semestru se pak koná druhý seminář, jenž pokrývá zbývající tři moduly semestru. V druhém semestru probíhají také 2 semináře, kdy na prvním je výklad za první tři moduly a na druhém za poslední dva. Studenti tak za celé studium absolvují celkem čtyři semináře.

  • Výklad za jeden modul je v rozsahu tří vyučovacích hodin (3x45 minut). Grafické znázornění časového harmonogramu celého studia naleznete zde.

  • Studium probíhá primárně v českém jazyce. Pro přizpůsobení výuky slovenským studentům však akceptujeme seminární i závěrečné práce vypracované v jazyce slovenském.

  • Studium je dále realizováno distanční formou - online komunikačními prostředky (e-learning). Studenti naleznou všechny potřebné informace a studijní materiály ve studentské sekci, která představuje studijní intranet.

  • V průběhu celého studia mohou studenti konzultovat s lektory různými způsoby – telefonicky, dotazem skrze studentskou sekci, prostřednictvím e-mailové komunikace, videokonference či osobně.

  • Studenti se na plnění studijních povinností připravují účastí na seminářích, konzultacemi s lektory a samostudiem podkladů, které jsou dostupné ve studentské sekci.

  • Mezi studijní povinnosti patří především vyhotovení seminární práce z každého modulu v semestru, která je následně klasifikována lektorem. Účast na seminářích povinná není, přestože je velmi doporučována.

  • Studium je ukončeno vypracováním závěrečné práce a její následnou obhajobou.

BROŽURA

Lektoři

  • Mgr. Dana Bártová

    Mgr. Dana Bártová

    Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, HR 

    Zaměřuji se na vzdělávání a talent management aktuálně v MONETA Money Bank. Věnuji se nastavování a optimalizaci vzdělávacích procesů s cílem návratnosti a maximální efektivity vzhledem k business plánu a KPIs. Lektoruji komplexní spektrum soft skills, včetně tréninku interních lektorů. K dalším činnostem patří diagnostika náborových a rozvojových potřeb zejm. Assessment a Development centra, zvyšování výkonnosti zaměstnanců, stejně jako facilitace strategických porad a workshopů managementu.

    Participuji na řadě HR projektů s IBM, Apple, ČEZ a dalšími firmami.Ve své praxi vycházím ze znalosti HR problematiky korporátního prostředí i z odborných znalostí studia psychoterapie na Pražské vysoké škole psychosociálních studií. Jsem absolventkou Jihočeské Univerzity obor český jazyk, literatura a společenské vědy.

    Přednáším pro studenty Cambridge Business School, European School of Business & Magement a Právnické fakulty Univerzity Karlovy v rámci Evropské asociace studentů. 

     

  • Mgr. Ing. Irma Bohoňková, PCC

    Mgr. Ing. Irma Bohoňková, PCC

    Lektorka, koučka a supervizorka s více než 20 letou praxí. Ve své práci efektivně propojuje své psychologické vzdělání a manažerskou a personalistickou praxi v korporátním sektoru. Je certifikovanou členkou Mezinárodní federace koučů ICF a koordinátorkou ICF ČR pro Jižní Čechy. Je propagátorkou koučovacího přístupu a koučovacího stylu vedení lidí ve firmách a autorkou knihy Sám sobě koučem. Vede kurzy manažerských a koučovacích dovedností.  V koučování se zaměřuje především na rozvoj leadershipu, zlepšování komunikace a vztahů na pracovištích a zkvalitňování firemní kultury. Má rozsáhlé zkušenosti s individuálním i týmovým koučováním a vzděláváním managementu ve firmách, státní správě i neziskových organizacích. Působí jako mentor a supervizor pro pracovníky v pomáhajících profesích.

  • PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

    PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

    Vystudoval andragogiku na UPOL Olomouc, titul MSc. získal při studiu ekonomiky na Trent Nottingham Univerzity a MBA pak studiem na Business School Netherlands. V současnosti dokončuje rigorózní řízení a studuje kreativitu v doktorandském studiu PhD. na VŠE. Karel Červený je vizionář, manažer - praktik, kreativec, učitel. Prošel mnohými profesemi od referenta domu kultury, ředitele osvětové agentury, lektora, kouče, poradce, imagemakera, vedoucího personálního odboru, personálního ředitele, učitele na FF MU a VŠE až po ředitele vzdělávací agentury Talent Innovation. Má neotřelé formy výuky, umí složité věci podávat jednoduchým způsobem, umí teorii vysvětlit na příkladech své manažerské praxe. Je uznávaným expertem na rozvoj kreativity a inovačního myšlení.

  • PaedDr. Jitka Jilemická

    PaedDr. Jitka Jilemická

    Absolventka FFUK a FTVS UK. Od roku 1995 působí jako nezávislá odborná konzultantka, lektorka, mediátorka a kouč v oblasti vzdělávání vrcholového a středního managementu – osobní i vnitrofiremní komunikace, vyjednávání a řešení konfliktů, mediace, facilitace, koučování, týmová spolupráce, stres management. Absolvovala zahraniční výcviky a stáže zaměřené na oblast manažerských dovedností, teambuilding a mediace, intenzivní výcvik firmy NEXCOM (USA) v týmové spolupráci. Členka mezinárodních školících týmů v oblasti Conflict Management v USA, Ukrajina, Vietnam, Gruzie. Vede dlouhodobý výcvik v mediaci na Anglo-American University v Praze. 

  • Ing. Eva HOF Krocová

    Ing. Eva HOF Krocová

    Je absolventkou Západočeské univerzity v Plzni, obor Ekonomika a řízení průmyslových podniků. Po ukončení studia se věnovala zahraničnímu obchodu a posléze uplatnila svou znalost němčiny jako obchodnice firmy Pewag MERCEDES BENZ. Dalším oborem jejího profesního zájmu byly nově vznikající finanční trhy a pro ČESKOU SPOŘITELNU, a.s. sestavila tým obchodníků s cennými papíry. Řídila také tým obchodníků jako ředitelka Spořitelního penzijního fondu a následně České životní pojišťovny. Dále pracovala v nadnárodní personální společnosti TRENKWALDER, a.s., nejdříve jako regionální ředitelka a posléze key account manager pro Českou republiku. Z této praxe získala znalosti z oblasti personalistiky, především z pracovního práva a výběrových řízení. V roce 2000 si splnila svůj dlouholetý sen a založila vlastní společnost HOF-art, zabývající se poradenstvím v oblasti seberozvoje. V současné době je akreditovanou lektorkou a koučkou. Školí i leadership, týmovou spolupráci, cross-selling, odolávání stresu a další témata, která najdete na www.hof-art.cz.

  • Mgr. Lenka Olšanská

    Mgr. Lenka Olšanská

    Více než 11 let byla na různých manažerských pozicích zodpovědná za výsledky firmy a rozvoj lidí, především v oblasti obchodu, zákaznického servisu, marketingu a logistiky. Získala zkušenosti s řízením strategických aktivit a s rozvojem vztahů s partnery a státními institucemi. Byla zodpovědná za řízení vnitrofiremních změn v ČR i SR. Lenka Olšanká je certifikovanou profesionální koučkou (Erickson College, 2006) a posledních 9 let nabízí manažerský, kariérní a podnikatelský koučink, pro jednotlivce a týmy. Učí druhé jak vést a řídit týmy, jak lépe komunikovat a řešit konflikty, jak koučovat a jak efektivněji spolupracovat. Zvláště ráda vytváří a učí programy zaměřené na osobnostní rozvoj. Původně vystudovala Biochemii na PřF Univerzity Karlovy, následně absolvovala Tematizovaný kurz práce s tělem v psychoterapii a vzdělávací program Léčebná pedagogika a sociálně-umělecká terapie. V posledních letech se zajímá o řízení změn na úrovni jednotlivce a skupin, spolupracuje s mezinárodní neziskovou organizací Initiatives of Change Intl a aktivně se účastní konferencí a workshopů v Caux-Montreux, ve Švýcarsku.

  • Mgr. František Paikrt

    Mgr. František Paikrt

    František aktuálně pracuje jako jeden ze dvou oficiálních trenérů společnosti Apple Inc. na českém a slovenském trhu. Zároveň přednáší na MBA modulech Cambridge Business School a Business Institutu. Má zkušenosti z působení v pozici oblastního specialisty vzdělávání ve společnosti Tesco stores ČR a také z organizování a realizace mezinárodních škol prožitkového vzdělávání pod hlavičkou Univerzity Jana Evangelisty Purkyně, kde také vyučoval. Čerpá z letitých zkušeností v rozvojových a vzdělávacích projektech různorodých společností z nejrůznějších segmentů, kde působil jako lektor agentury MgC Group. 

  • Ing. Jana Puhalová

    Ing. Jana Puhalová

    Vystudovala Systémové inženýrství a informatiku na Technické univerzitě v Liberci. Pracovala jako systémový analytik a projektový manažer, má bohaté zkušenosti v personalistice. Jako konzultantka se specializuje na mapování a nastavování interních procesů ve společnostech, analýzu interních informačních systémů a jejich výtěžnost. Jako lektorka a trenérka má osobní praktické zkušenosti se vzděláváním vrcholného i středního managementu, stejně jako s techniky a administrativními pracovníky. V roce 2011 byla oceněna jako Lektor roku 2011 Asociací institucí vzdělávání dospělých.

  • MgA. Irena Swiecicki

    MgA. Irena Swiecicki

    Lektorka, konzultantka a koučka s 15 letou praxí. Proškolila cca 7000 účastníků kurzů. Původním povoláním divadelní a vystudovaná zpěvačka se specializuje na prezentační a vyjednávací dovednosti, práci s hlasem, řeč těla, lektorské dovednosti a komunikaci. Díky letité divadelní praxi je schopna odhalit každý detail ve vystupování a poskytnout jedinečnou zpětnou vazbu. Zaměřuje se rovněž na trénink metod zvládání stresové zátěže a školení s tím spojená. V koučování se zaměřuje především na koučování k výkonu a zkvalitňování vztahů nejen na pracovišti. Je hlavní lektorkou a garantkou kvality Manažerské akademie MKČR.

Cena

Cena za studium MBA činí po slevě 87.000 Kč bez DPH (z původních 114.000 Kč). Sledujte naše aktuální akce a slevy z cen studia.

ONLINE PŘIHLÁŠKA PDF PŘIHLÁŠKA

Management soft skills - Hodnocení 4.90/5 - Hodnotilo 196 uživatelů