Zajímavé publikace

Zajímavé publikace

V rámci zkvalitňování služeb našim studentům, absolventům i široké veřejnosti přinášíme novinky ze světa knižní literatury a zajímavých publikací, které zcela jistě stojí za přečtení. Výpis publikací přinášíme ve spolupráci s nakladatelstvím Grada, které na veškerou literaturu navíc poskytuje našim studentům slevu ve výši 20 % z ceny.

  • 25 typů lidí - jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat

    Bělohlávek František

    ISBN: 978-80-247-5872-5

    Jak efektivně komunikovat s negativistou, popletou nebo arogantním člověkem? Jak poznat intrikána, neschopného snaživce či fantastu? Jaké problémy způsobuje perfekcionista a plachý člověk? Jak reagovat na jejich tvrzení a jaké jsou jejich silné stránky? Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni ti, kteří chtějí úspěšněji zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi. Již třetí vydání oblíbené knížky přibližuje pět nových typů: člověka podezíravého, upovídaného, přecitlivělého, konzervativního a příbuzného. 

  • Angličtina Business English

    Hlavičková Zuzana

    ISBN: 978-80-247-5611-0

    Chcete umět profesionálně komunikovat v anglickém jazyce? Napsat správně e-mail či dopis a bez problémů telefonovat? Přesvědčivě vyjednávat, vést prezentace a aktivně se účastnit porad? S touto knižní novinkou, která vyšla v listopadu 2015, to snadno zvládnete! Trápí obchodní angličtina i vaše blízké? Kupte jim Business English pod stromeček.

  • Veřejné finance v teorii a praxi

    Maaytová Alena, Pavel Jan, Ochrana František

    ISBN: 978-80-247-5561-8

    Publikace pomůže čtenáři pochopit vzájemné vazby v oblasti veřejných financí. Autoři se soutředí zejména na praxi veřejných financí České republiky a EU.  Výklad se zaměřuje na věřejné zakázky, veřejnou volbu, tvorbu státního rozpočtu nebo sociální zabezpečení.  Je určena  pracovníkům veřejné správy a dalším lidem z praxe, stejně tak jako studentům vysokých škol. 

  • Psychoanalytické koučování

    Cipro Martin

    ISBN: 978-80-247-5350-8

    Psychoanalytické koučování se zaměřuje na hlubší sebepoznání osobnosti manažera, vliv nevědomé motivace na práci, pracovní i mimopracovní vztahy a celkovou životní spokojenost. Čtenář se seznámí s psychoanalytickým pojetím koučování, jeho čtyřmi základními pilíři a s aplikačními metodami odvozenými z psychoanalýzy. Pozná směry moderní psychoanalýzy, které jsou základní doktrínou pro psychoanalytické koučování.

  • Mezinárodní marketing - strategické trendy a příklady z praxe

    Machková Hana

    ISBN: 978-80-247-5366-9

    Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.

  • Tajemství sebemotivace

    Stritzelberger Reinhold

    ISBN: 978-80-247-5419-2

    Každé ráno začínat svěží, dobře naladění a maximálně motivovaní. Každý večer se domů vracet s pocitem, že za sebou máte přínosný den. Jak se vám taková představa líbí? Zdá se to nemožné? A přesto to jde. Tato příručka vám ukáže, co můžete pro svou sebemotivaci a lepší pocit sami udělat.

  • 101 příběhů a metafor z manažerské praxe

    Škrla Petr

    ISBN: 978-80-247-2141-5

    Autor prožil jako lektor a manažer velkou část svého života v Kanadě a Africe. Ve své nové knize prezentuje čtivým způsobem univerzální manažerské a životních principy. Podává je formou metafor nebo příběh, které umožňují zajímavou a širokou aplikaci důležitých a jinak složitých manažerských strategií do každodenních situací.

  • 10 kroků k obchodnímu úspěchu

    Wahlen Christoph

    ISBN: 978-80-247-4220-5

    V knize získáte přesný a systematický popis metody, jak se stát ideálním finančním poradcem, obchodníkem nebo burzovním makléřem. Pomůže vám však k úspěchu také v ostatních profesích i v běžném životě. Po přečtení knihy pochopíte, jak funguje váš vlastní mozek a budete překvapeni tím, že si občas dělá, co chce. Je třeba mu porozumět. 

  • Mezinárodní obchodní operace

    Machková Hana, Černohlávková Eva, Sato Alexej a kolektiv

    ISBN: 978-80-247-4874-0

    Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní zabezpečování a obvyklé podmínky.

  • Finanční trhy

    Rejnuš Oldřich

    ISBN: 978-80-247-3671-6

    Na trhu ojedinělá publikace věnující se principům a zákonitostem fungování finančních trhů se zaměřením na specifické vlastnosti jednotlivých druhů finančních investičních instrumentů.

  • Průvodce úspěšného investora

    Tůma Aleš

    ISBN: 978-80-247-5133-7

    Proč se nesnažit zbohatnout spekulacemi na burze a svěřit peníze raději profesionálům? Jak se vyznat v nepřeberné nabídce fondů? Kdo vás ochrání před novým Viktorem Koženým? Jak můžou garantované fondy inzerovat vysoké výnosy? To vše a mnohem více se dozvíte v publikaci, která jako první na českém trhu přehledně a srozumitelně shrnuje vše podstatné o investičních fondech!

  • Diagnostika a vitalizace firem a organizací

    Plamínek Jiří

    ISBN: 978-80-247-5323-2

    Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání skrytého potenciálu. 

  • Nejlepší praxe v řízení lidských zdrojů

    Šikýř Martin

    ISBN: 978-80-247-5212-9

    Na trhu ojedinělá publikace se věnuje využití takzvané nejlepší praxe (best practice) v řízení lidských zdrojů. Zaměřuje se na nejlepší praxi ve vytváření pracovních míst, plánování, výběru, hodnocení, odměňování a vzdělávání zaměstnanců i péči o zaměstnance, jejich pracovní podmínky a pracovní vztahy, což jsou činnosti řízení lidských zdrojů, které rozhodují o úspěchu organizace v současných ekonomických a sociálních podmínkách.

  • Management - organizování, rozhodování, ovlivňování

    Blažek Ladislav

    ISBN: 978-80-247-4429-2

    Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům.

  • Marketing obchodní firmy

    Zamazalová Marcela

    ISBN: 978-80-247-2049-4

    V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem.

  • Asertivita – umění být silný v každé situaci

    Potts Conrad, Potts Suzanne

    ISBN: 978-80-247-5197-9

    Není potřeba vyvíjet nátlak, abyste dosáhli toho, co chcete. Existují jednoduché způsoby, jak se prosadit, které vám přináší tato kniha. Poradí vám a na příkladech ukáže, jak jednat asertivně, vybaví vás praktickými nástroji a technikami ke zvládnutí celé řady situací v práci i osobním životě.

  • 10 nejdražších manažerských chyb

    Urban Jan

    ISBN: 978-80-247-3176-6

    Učte se z chyb druhých, je zbytečné dělat vlastní chyby. Manažeři, kteří při řízení svých lidí dělají ty nejzásadnější chyby, své firmě škodí a stojí ji spoustu peněz. Neděláte vy či vaši kolegové manažeři tyto chyby také? Pojďte se na ně podívat a dozvědět se, jak se těchto chyb vyvarovat či je přestat dělat.

  • Asertivita pro manažery

    Lahnerová Dagmar

    ISBN: 978-80-247-4406-3

    Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty, jak pomocí asertivity čelit neoprávněné kritice, jak rozpoznat různé osobnostní typy pro efektivní jednání, ale také jak správně delegovat.

  • Efektivní komunikace pro manažery

    Jiřincová Božena

    ISBN: 978-80-247-1708-1

    Praktická příručka pro manažery přináší řadu cenných zkušeností z oblasti komunikace. Získejte nejen praktický návod, ale i vysvětlení, na jakých základech komunikace stojí.

  • Emoce v marketingu (Jak oslovit srdce zákazníka)

    Vysekalová Jitka a kol.

    ISBN: 978-80-247-4843-6

    Knížka je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.

  • Snadná cesta z prokrastinace

    Fiore Neil

    ISBN: 978-80-247-5083-5

    Odkládáte často své úkoly a povinnosti? Víte, že byste něco měli udělat, ale prostě se vám nechce? Nebo na to zase nemáte čas? Tato knížka vám pomůže chorobné odkládání úkolů neboli prokrastinaci vyhnat z vašeho života!

  • Nový občanský zákoník úplně pro všechny

    Ryšávková Veronika, Benátčanová Pavla, Prudíková Dana, Korbel František

    ISBN: 978-80-247-4406-3

    Srozumitelně a jasně pro každého z nás! Získejte ucelený přehled novinek, které přináší nový občanský zákoník! Srozumitelně a jasně pro každého občana - neprávníka! Napsali pro vás nejzkušenější publikující právníci, kteří se podíleli na vzniku nového občanského zákoníku!