MBA online studium | Cambschool.cz

Executive Management Online

Executive Management Online

Zahájení studia Říjen 2020

Profesní vzdělávací program  MBA Executive Management Online, postavený na prohlubování znalostí z nejrůznějších oblastí managementu, je díky své flexibilitě ideální volbou pro časově vytížené manažery, kteří v rámci své praxe činí důležitá strategická rozhodnutí. Výuka tohoto programu probíhá  prostřednictvím virtuální učebny, jejíž hlavní výhodou je možnost komunikace s lektorem či ostatními studenty bez podmínky fyzické účasti na přednáškách. Studenti tak mohou celé studium absolvovat z pohodlí domova v rámci svých časových možností. 

Akce platí už jen do 30. 9. 2020

Výhody programu

  • časová nenáročnost – nemusíte za studiem nikam cestovat

  • nezávislost na daném místě – studovat můžete odkudkoli budete chtít

  • moderní forma studia

  • úspora finančních prostředků

  • efektivní forma studia

  • rychlost šíření informací

  • zahájení studia kdykoliv během celého roku

Základní moduly

  • Základy managementu a řízení

    Cílem tohoto modulu je seznámit se s metodami, postupy a zásadami managementu v organizaci. Představí studentům klíčové manažerské funkce jako plánování, řízení, organizování nebo rozhodování včetně souvisejícího řešení problémů. Definuje koncept manažerských rolí, které vedoucí pracovník musí obsáhnout, a zabývá se rozdílem mezi manažerem a lídrem. 

  • Strategický management

    Cílem je seznámit studenty s problematikou strategického myšlení a řízení v dnešním turbulentním světě. Součástí modulu jsou tematické okruhy jako: předvídavost v práci manažera, analýzy a syntézy, kreativita, inovační myšlení a pohled „za roh“, nácvik strategického myšlení, plánovací scénáře či vytvoření systému včasného varování pro svou firmu.

  • Krizové řízení a řízení změn

    Modul je úvodem do problematiky krizového řízení a řízení změn. Cílem je seznámit se se základními východisky krizového managementu, vývojovými stádii krize podniku, okamžitými opatřeními při krizi a přístupy k řízení změn. Krizový management v sobě obsahuje v praktické a utilitární podobě všechny prvky efektivního managementu.

  • Ekonomika a finanční řízení

    Cílem tohoto modulu je seznámit s obecnými principy finančního řízení, objasnit význam majetkové a kapitálové struktury podniku pro finanční rozhodování, vysvětit vztahy mezi operativním a strategickým plánováním v podniku či mezi plánováním objemu produkce a vztahu k trhu. Dále se studenti díky modulu dozvědí o strategii cen a nákladů, základních metodách řízení cash-flow, likvidity firmy a jejich významu, spolu s významem informačních toků a uplatňování metod analýz hospodaření.

  • Personální management

    Cílem je seznámit studenty s moderními poznatky personálního managementu a se způsoby jeho uplatňování českými i světovými firmami. Cílem modulu je také definovat personální práci v organizaci, pochopit postavení personální práce v systému řízení organizace, definovat pojmy personální strategie a personální politika a chápat vztah mezi nimi. Studenti se budou zabývat strategickým řízením lidských zdrojů a otázkami, jaké vnitřní a vnější podmínky strategické řízení lidských zdrojů ovlivňují.

  • Marketing a PR komunikace

    Hlavní tématem bude objasnit základní principy marketingové a PR komunikace s přihlédnutím k novým komunikačním trendům dnešní doby. Cílem modulu je vysvětlit fungování marketingových a PR postupů v praxi, kde ve středu dění stojí zákazník a marketing se jej snaží oslovit a vybudovat si s ním dlouhodobý a loajální vztah.

  • Projektové řízení a plánování

    Modul se zabývá řízením projektů jak z pohledu zavádění projektového řízení ve firmách, tak způsobem řízení konkrétních projektů. Cílem modulu je nejen vysvětlit základní pojmy, metody, nástroje a postupy projektového řízení, ale i osvojit si jejich praktické uplatňování cvičeními v pracovních skupinách při řešení jednoduchých příkladů a simulací. 

  • Leaderhip a týmová práce

    Co odlišuje úspěšné týmy od těch neúspěšných? Jak můžeme charakterizovat PERFORM tým? Co má vliv na týmovou produktivitu a morálku? Jaká je role lídra v týmu? Cílem modulu je inspirovat studenty, podpořit je v hledání odpovědí na zmíněné otázky, a v neposlední řadě jim nabídnout techniky pro práci s vlastním týmem.

  • Obchodní právo

    Modul je stručným přehledem problematiky obchodního práva jako jednoho z tradičních právních odvětví. Cílem modulu je seznámit posluchače průřezově se základními pojmy a právními instituty obchodního práva a podnikání. Studentům jsou představeny jak základní pojmy a důležité instituty části první obchodního zákoníku, tak i společenstevní právo s vymezením jednotlivých typů obchodních společností spolu s profilujícími příklady.

  • Manažerské a vůdcovské dovednosti

    Modul seznamuje studenty se základy teorie vedení a řízení lidí včetně širšího spektra manažerských dovedností. Studenti si natrénují vybrané techniky se zaměřením na dovednost vedení přímo s lektorem a získají zpětnou vazbu. V oblasti vedení se modul zaměří na rozvoj emoční a sociální inteligence jakožto trend v současném rozvoji lidí a dále na v ČR ne příliš známou typologii jednotlivých zaměstnanců i samotných leaderů. Typologie bude zohledňovat cíle leadershipu.

Průběh studia

 

  • K úspěšnému ukončení studia musí student absolvovat celkem deset modulů, které jsou rozděleny do dvou semestrů po pěti modulech. Na konci studia pak student vypracovává závěrečnou práci.

  • Na začátku studia se bude konat seminář, kde proběhne informační uvítání studentů ze strany Cambridge Business School a výuka prvních dvou modulů. Další výuka už probíhá online formou, kdy se student každý měsíc zúčastní jedné videokonference, kde proběhne výuka pro aktuální modul.

  • Výklad za jeden modul je v rozsahu dvou hodin. 

  • Studium probíhá primárně v českém jazyce. Pro přizpůsobení výuky slovenským studentům však akceptujeme seminární i závěrečné práce vypracované v jazyce slovenském.

  • Studenti naleznou všechny potřebné informace a studijní materiály ve studentské sekci, která představuje studijní intranet.

  • V průběhu celého studia mohou studenti konzultovat s lektory různými způsoby – telefonicky, prostřednictvím e-mailové komunikace, videokonference či osobně.

  • Studenti se na plnění studijních povinností připravují účastí na semináři a videokonferencích, konzultacemi s lektory a samostudiem podkladů, které jsou dostupné ve studentské sekci.

  • Mezi studijní povinnosti patří především vyhotovení seminární práce z každého modulu v semestru, která je následně klasifikována lektorem. Účast na semináři a videokonferencích povinná není, přestože je vysoce doporučována.

  • Studium je ukončeno vypracováním závěrečné práce a její následnou obhajobou.

  • Jako bonus ke studiu škola nově všem svým studentům nabízí funkce knihovny, včetně funkcí moderní online knihovny. Díky bezplatnému přístupu do online knihovny  je nyní studentům poskytnut fond více než 1.000.000+ titulů, dostupných kdykoliv a kdekoliv.

BROŽURA

Lektoři

  • PaedDr. Ing. Kateřina Bočková, Ph.D., MBA

    PaedDr. Ing. Kateřina Bočková, Ph.D., MBA

    V současné době projektová manažerka  sportovních událostí a mnoha organizačních projektů. Svoji praktickou, vědeckovýzkumnou, pedagogickou a publikační činnost zaměřuje do ekonomicko - manažerské oblasti s akcentem na projektové řízení. V současnosti působí na pozici odborného asistenta na Vysoké škole DTI v Dubnici nad Váhom. Zastává zde pozici zástupce vedoucího Katedry manažmentu a ekonómie, kde přichází do styku s mnoha vzdělávacími, organizačními a výzkumnými projekty.

    Vystudovala Fakultu stavební Vysokého učení technického v Brně, obor Ekonomika a řízení stavebnictví. V rámci postgraduálního studia na téže fakultě se zaměřila na studium a aplikaci projektového řízení. Své praktické zkušenosti přenesla do absolutoria MBA profesního vzdělávacího programu zaměřeného na projektové řízení. Pedagogické vzdělání získala ve studijním programu Učitelství ekonomických předmětů.

    Od roku 2002 do 2011 byla odbornou asistentkou na Fakultě managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V letech 2004-2005 zde vedla Ústav podnikové ekonomiky.

    Je autorkou mnohých článků a publikací z oblasti projektového řízení, stejně tak několika významných knih. Přednáší v bakalářských, magisterských a MBA akreditovaných studijních programech doma i v zahraničí a je lektorkou Projektového řízení v několika školících a vzdělávacích zařízení.

  • PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

    PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

    Karel Červený je vizionář, manažer - praktik, kreativec, učitel. Má neotřelé formy výuky, umí složité věci podávat jednoduchým způsobem, umí teorii vysvětlit na příkladech své manažerské praxe. Je uznávaným expertem na rozvoj kreativity a inovačního myšlení.

    Prošel mnohými profesemi od referenta domu kultury, ředitele osvětové agentury, lektora, kouče, poradce, imagemakera, vedoucího personálního odboru, personálního ředitele, učitele na FF MU a VŠE až po ředitele vzdělávací agentury Talent Innovation.

    Vystudoval andragogiku na UPOL Olomouc, titul MSc. získal při studiu ekonomiky na Trent Nottingham Univerzity a MBA pak studiem na Business School Netherlands. V současnosti dokončuje rigorózní řízení a studuje kreativitu v doktorandském studiu PhD. na VŠE.

  • Ing. Yvona Charouzdová

    Ing. Yvona Charouzdová

    Ing. Yvona Charouzdová je v současné době ředitelkou společnosti Talent Management Center International a současně vede důležité projekty v oblasti leadershipu a talent managementu. Jako trenérka se specializuje na workshopy zaměřené na zvyšování kvality lidských zdrojů, vede specializované tréninky se zaměřením na strategický rozvoj lidských zdrojů, odměňování a mezikulturní řízení společností. Koučuje špičkové manažery s vynikajícími výsledky.

    Pracovní zkušenosti čerpala v oblasti poradenství, kde mezí její aktivity patřilo vyhledávání špičkových manažerů, osob středního článku řízení i specialistů. Další činností bylo řízení špičkových poradenských projektů v oblasti rozvoje řízení lidského potenciálu (vypracování a implementace hodnotících a motivačních systémů, odměňování podle výkonu, manažersko-personální audity a organizační poradenství). V bankovním prostředí se věnovala koncepci vzdělávacích projektů, které pilotně lektorovala.

    Studovala na univerzitách v Praze a Velké Británii, své vzdělání si pak rozšiřovala na profesionálně zaměřených seminářích v Německu, Rakousku, Nizozemsku a Itálii.

  • doc. Ing. Alexej Sato, CSc.

    doc. Ing. Alexej Sato, CSc.

    Doc. Ing. Alexej Sato CSc. bezmála 40 let nepřetržitě působí v komerční praxi v malých i středních podnicích, a to jak v tuzemsku, tak i v zahraničí. V současné době je aktivní ve struktuře nadnárodního koncernu Carl Zeiss AG a je členem Komise pro cla a usnadnění obchodu Mezinárodní obchodní komory v Paříži.

    Pedagogické a vědecko-výzkumné činnosti se systematicky věnuje již více než 15 let na pozici docenta Katedry mezinárodního obchodu VŠE v Praze.

    Je autorem několika desítek publikací a odborných textů, vydaných v tuzemsku i v zahraničí a pravidelným účastníkem odborných mezinárodních vědeckých konferencí.

    Je absolventem VŠE v Praze, obor Ekonomika a řízení zahraničního obchodu.

  • MgA. Irena Swiecicki

    MgA. Irena Swiecicki

    Lektorka, konzultantka a koučka s 15 letou praxí. Proškolila cca 7000 účastníků kurzů. Původním povoláním divadelní a vystudovaná zpěvačka se specializuje na prezentační a vyjednávací dovednosti, práci s hlasem, řeč těla, lektorské dovednosti a komunikaci. Díky letité divadelní praxi je schopna odhalit každý detail ve vystupování a poskytnout jedinečnou zpětnou vazbu. Zaměřuje se rovněž na trénink metod zvládání stresové zátěže a školení s tím spojená. V koučování se zaměřuje především na koučování k výkonu a zkvalitňování vztahů nejen na pracovišti. Je hlavní lektorkou a garantkou kvality Manažerské akademie MKČR.

  • Ing. et Ing. Soňa Španielová, Ph.D., MBA

    Ing. et Ing. Soňa Španielová, Ph.D., MBA

    Ing. et Ing. Soňa Španielová, Ph.D., MBA má certifikát za odbornou pedagogickou činnosti při výuce aplikované ekonomie a je certifikovaným hodnotitelem Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.

    Působí jako lektor v oblasti firemní strategie, manažerských dovedností, obchodních a prezentační dovednosti, projektového řízení, komunikace a osobní efektivity. Je poradcem pro oblast rozvoje lidských zdrojů v podmínkách malých a středních podniků.

    Odbornou praxi zahájila jako vývojově - technický pracovník v Tesle Pardubice. V roce 1998 získala. V současné době působí jako odborná asistentka na katedře společenských věd Vysoké školy politických a společenských věd, s.r.o., kde vyučuje management.

  • Ing. Petra Štamfestová, Ph.D.

    Ing. Petra Štamfestová, Ph.D.

    Specializuje se zejména na problematiku podnikové ekonomiky, finančního řízení a hodnocení výkonnosti podniků. Působí jak ve výuce, tak ve výzkumu, lektorské a poradenské činnosti. Je autorkou či spoluautorkou publikací týkající se zejména problematiky řízení a zvyšování jak finanční, tak nefinanční výkonnosti podniků.

    Absolvovala bakalářské a navazující magisterské studium na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Následně absolvovala doktorské studium na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně.

    V současné době působí jako odborná asistentka na katedře podnikové ekonomiky VŠE v Praze.

  • JUDr. Petr Šťastný, Ph.D.

    JUDr. Petr Šťastný, Ph.D.

    Petr Šťastný absolvoval v roce 2005 Právnickou fakultu Univerzity Palackého v Olomouci a následně působil jako právník a posléze i jako vedoucí pracovník právního oddělení české pobočky předního světového pojišťovacího koncernu, kde získal významné zkušenosti z oblasti pojišťovnictví, financí, obchodního i občanského práva a v neposlední řadě též hodnotné manažerské dovednosti a soft skills.

    Od svého odchodu z prostředí pojišťovnictví je Petr Šťastný činný v advokacii, kde se jako samostatný advokát věnuje generální právní praxi s akcentem zejména na agendu (obchodních) závazkových vztahů a obhajobu v trestním řízení, včetně obhajoby ex offo.

    Petrovi Šťastnému byl po úspěšném složení státní rigorózní zkoušky na Univerzitě Karlově v Praze, katedře trestního práva, udělen akademický titul doktora práv (JUDr.).

  • Mgr. Tomáš Zdražil

    Mgr. Tomáš Zdražil

    Již v průběhu studia (Fakulta multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně) se věnoval různým projektům zaměřeným na marketingovou komunikaci v médiích. Po ukončení studia v roce 2004 nastoupil na marketingové oddělení DHL Express, které od roku 2007 vede.

    Kromě marketingu samotného má ve společnosti DHL na starost také interní a externí komunikaci, PR a projekty zaměřené na SME zákazníky a na budování firemní kultury mezi zaměstnanci.

    Mezi jeho zájmy patří cestování a sport. 

  • Ing. Josef Zrůst, Ph.D.

    Ing. Josef Zrůst, Ph.D.

    Má dlouholetou praxi jako lektor týmů v rámci projektu Meziuniverzitní studentské soutěže.

    Působí na Provozně ekonomické fakultě MENDELU v Brně, kde zajišťuje a podílí se na výuce předmětů Manažerského rozhodování, Krizový management a Strategický management

    Je autorem článků zabývajících se řízením krizí a rizik v renomovaných odborných časopisech, které jsou součástí uznávaných citačních indexů (ISI, SCOPUS).

Cena studia MBA v CZK

Při podání přihlášky do 30. 9. 2020 získáte mimořádnou slevu na studium MBA ve výši 45.000 Kč. Využijte této limitované nabídky a získejte možnost kvalitního studia MBA za akční cenu 79.000 Kč bez DPH při rozložení do jedné nebo více splátek (původní cena studia 124.000 Kč bez DPH).

Studium  Cena studia po slevě Původní cena studia
1 a více splátek 79.000 CZK bez DPH
95.590 CZK s DPH
124.000 CZK bez DPH
150.040 CZK s DPH

Přihláška

Podání přihlášky je ZDARMA a nezabere více jak 2 minuty.

ONLINE PŘIHLÁŠKA PDF PŘIHLÁŠKA

 

Executive Management Online - Hodnocení 4.65/5 - Hodnotilo 29 uživatelů