MBA Management a Leadership | Cambschool.cz

Management a leadership

Management a leadership

Zahájení studia - 9. 11. 2019

Studijní program MBA Management a leadership poskytuje studentům prakticky využitelné informace ze všech důležitých oblastí managementu, které jsou nezbytné k vysoce profesionálnímu výkonu pozice vrcholového manažera. Studenti tak získají cenné znalosti jednotlivých specializovaných manažerských činností včetně poznatků týkajících se marketingové komunikace, mezinárodního obchodu či obchodního práva. Program nabízí studentům mimo jiné také získání vědomostí ke zdokonalení komunikačních kompetencí, vedení a motivování týmů či zajištění osobního rozvoje. Svým složením je program ideální pro podnikatele, členy středního a vyššího managementu, vedoucí pracovníky a všechny, kteří mají zájem sledovat a umět efektivně využít trendy moderního managementu.

Studium MBA za akčních 79.000 Kč

Akční cena platí už jen do 31. 10. 2019.

Základní moduly

  • Základy managementu a řízení

    Cílem tohoto modulu je seznámit se s metodami, postupy a zásadami managementu v organizaci. Představí studentům klíčové manažerské funkce jako plánování, řízení, organizování nebo rozhodování včetně souvisejícího řešení problémů. Definuje koncept manažerských rolí, které vedoucí pracovník musí obsáhnout, a zabývá se rozdílem mezi manažerem a lídrem. 

  • Strategický management

    Cílem je seznámit studenty s problematikou strategického myšlení a řízení v dnešním turbulentním světě. Součástí modulu jsou tematické okruhy jako: předvídavost v práci manažera, analýzy a syntézy, kreativita, inovační myšlení a pohled „za roh“, nácvik strategického myšlení, plánovací scénáře či vytvoření systému včasného varování pro svou firmu.

  • Krizové řízení a řízení změn

    Modul je úvodem do problematiky krizového řízení a řízení změn. Cílem je seznámit se se základními východisky krizového managementu, vývojovými stádii krize podniku, okamžitými opatřeními při krizi a přístupy k řízení změn. Krizový management v sobě obsahuje v praktické a utilitární podobě všechny prvky efektivního managementu.

  • Ekonomika a finanční řízení

    Cílem tohoto modulu je seznámit s obecnými principy finančního řízení, objasnit význam majetkové a kapitálové struktury podniku pro finanční rozhodování, vysvětit vztahy mezi operativním a strategickým plánováním v podniku či mezi plánováním objemu produkce a vztahu k trhu. Dále se studenti díky modulu dozvědí o strategii cen a nákladů, základních metodách řízení cash-flow, likvidity firmy a jejich významu, spolu s významem informačních toků a uplatňování metod analýz hospodaření.

  • Personální management

    Cílem je seznámit studenty s moderními poznatky personálního managementu a se způsoby jeho uplatňování českými i světovými firmami. Cílem modulu je také definovat personální práci v organizaci, pochopit postavení personální práce v systému řízení organizace, definovat pojmy personální strategie a personální politika a chápat vztah mezi nimi. Studenti se budou zabývat strategickým řízením lidských zdrojů a otázkami, jaké vnitřní a vnější podmínky strategické řízení lidských zdrojů ovlivňují.

  • Marketing a PR komunikace

    Hlavní tématem bude objasnit základní principy marketingové a PR komunikace s přihlédnutím k novým komunikačním trendům dnešní doby. Cílem modulu je vysvětlit fungování marketingových a PR postupů v praxi, kde ve středu dění stojí zákazník a marketing se jej snaží oslovit a vybudovat si s ním dlouhodobý a loajální vztah.

  • Projektové řízení a plánování

    Modul se zabývá řízením projektů jak z pohledu zavádění projektového řízení ve firmách, tak způsobem řízení konkrétních projektů. Cílem modulu je nejen vysvětlit základní pojmy, metody, nástroje a postupy projektového řízení, ale i osvojit si jejich praktické uplatňování cvičeními v pracovních skupinách při řešení jednoduchých příkladů a simulací. 

  • Leaderhip a týmová práce

    Co odlišuje úspěšné týmy od těch neúspěšných? Jak můžeme charakterizovat PERFORM tým? Co má vliv na týmovou produktivitu a morálku? Jaká je role lídra v týmu? Cílem modulu je inspirovat studenty, podpořit je v hledání odpovědí na zmíněné otázky, a v neposlední řadě jim nabídnout techniky pro práci s vlastním týmem.

  • Obchodní právo

    Modul je stručným přehledem problematiky obchodního práva jako jednoho z tradičních právních odvětví. Cílem modulu je seznámit posluchače průřezově se základními pojmy a právními instituty obchodního práva a podnikání. Studentům jsou představeny jak základní pojmy a důležité instituty části první obchodního zákoníku, tak i společenstevní právo s vymezením jednotlivých typů obchodních společností spolu s profilujícími příklady.

  • Manažerské a vůdcovské dovednosti

    Modul seznamuje studenty se základy teorie vedení a řízení lidí včetně širšího spektra manažerských dovedností. Studenti si natrénují vybrané techniky se zaměřením na dovednost vedení přímo s lektorem a získají zpětnou vazbu. V oblasti vedení se modul zaměří na rozvoj emoční a sociální inteligence jakožto trend v současném rozvoji lidí a dále na v ČR ne příliš známou typologii jednotlivých zaměstnanců i samotných leaderů. Typologie bude zohledňovat cíle leadershipu.

Průběh studia

 

  • K úspěšnému ukončení studia musí student absolvovat celkem deset studijních modulů, které jsou rozděleny do dvou semestrů po pěti modulech. Na konci studia pak student vypracuje závěrečnou práci, která se obhajuje před komisí.

  • V každém semestru se konají dva semináře, kde se studenti setkají s jednotlivými lektory pro jednotlivé studijní moduly. Lektoři zde studenty seznámí s probíranou látkou jednotlivých modulů a s podmínkami jejich absolvování.

  • První seminář se koná vždy na začátku studia a obsahuje úvodní informační uvítání studentů ze strany Cambridge Business School a výklad za první dva moduly. V polovině prvního semestru se pak koná druhý seminář, jenž pokrývá zbývající tři moduly semestru. V druhém semestru probíhají také 2 semináře, kdy na prvním je výklad za první tři moduly a na druhém za poslední dva. Studenti tak za celé studium absolvují celkem čtyři semináře.

  • Výklad za jeden modul je v rozsahu tří vyučovacích hodin (3x45 minut). Grafické znázornění časového harmonogramu celého studia naleznete zde.

  • Studium probíhá primárně v českém jazyce. Pro přizpůsobení výuky slovenským studentům však akceptujeme seminární i závěrečné práce vypracované v jazyce slovenském.

  • Studium je dále realizováno distanční formou - online komunikačními prostředky (e-learning). Studenti naleznou všechny potřebné informace a studijní materiály ve studentské sekci, která představuje studijní intranet.

  • V průběhu celého studia mohou studenti konzultovat s lektory různými způsoby – telefonicky, dotazem skrze studentskou sekci, prostřednictvím e-mailové komunikace, videokonference či osobně.

  • Studenti se na plnění studijních povinností připravují účastí na seminářích, konzultacemi s lektory a samostudiem podkladů, které jsou dostupné ve studentské sekci.

  • Mezi studijní povinnosti patří především vyhotovení seminární práce z každého modulu v semestru, která je následně klasifikována lektorem. Účast na seminářích povinná není, přestože je velmi doporučována.

  • Studium je ukončeno vypracováním závěrečné práce a její následnou obhajobou.

  • Jako bonus ke studiu škola nově všem svým studentům nabízí funkce knihovny, včetně funkcí moderní online knihovny. Díky bezplatnému přístupu do online knihovny BOOKPORT je nyní studentům poskytnut fond až 4 000 titulů, dostupných kdykoliv a kdekoliv.

BROŽURA

Lektoři

  • PaedDr. Ing. Kateřina Bočková, Ph.D., MBA

    PaedDr. Ing. Kateřina Bočková, Ph.D., MBA

    V současné době projektová manažerka  sportovních událostí a mnoha organizačních projektů. Svoji praktickou, vědeckovýzkumnou, pedagogickou a publikační činnost zaměřuje do ekonomicko - manažerské oblasti s akcentem na projektové řízení. V současnosti působí na pozici odborného asistenta na Vysoké škole DTI v Dubnici nad Váhom. Zastává zde pozici zástupce vedoucího Katedry manažmentu a ekonómie, kde přichází do styku s mnoha vzdělávacími, organizačními a výzkumnými projekty.

    Vystudovala Fakultu stavební Vysokého učení technického v Brně, obor Ekonomika a řízení stavebnictví. V rámci postgraduálního studia na téže fakultě se zaměřila na studium a aplikaci projektového řízení. Své praktické zkušenosti přenesla do absolutoria MBA profesního vzdělávacího programu zaměřeného na projektové řízení. Pedagogické vzdělání získala ve studijním programu Učitelství ekonomických předmětů.

    Od roku 2002 do 2011 byla odbornou asistentkou na Fakultě managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V letech 2004-2005 zde vedla Ústav podnikové ekonomiky.

    Je autorkou mnohých článků a publikací z oblasti projektového řízení, stejně tak několika významných knih. Přednáší v bakalářských, magisterských a MBA akreditovaných studijních programech doma i v zahraničí a je lektorkou Projektového řízení v několika školících a vzdělávacích zařízení.

  • PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

    PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

    Karel Červený je vizionář, manažer - praktik, kreativec, učitel. Má neotřelé formy výuky, umí složité věci podávat jednoduchým způsobem, umí teorii vysvětlit na příkladech své manažerské praxe. Je uznávaným expertem na rozvoj kreativity a inovačního myšlení.

    Prošel mnohými profesemi od referenta domu kultury, ředitele osvětové agentury, lektora, kouče, poradce, imagemakera, vedoucího personálního odboru, personálního ředitele, učitele na FF MU a VŠE až po ředitele vzdělávací agentury Talent Innovation.

    Vystudoval andragogiku na UPOL Olomouc, titul MSc. získal při studiu ekonomiky na Trent Nottingham Univerzity a MBA pak studiem na Business School Netherlands. V současnosti dokončuje rigorózní řízení a studuje kreativitu v doktorandském studiu PhD. na VŠE.

  • Ing. Yvona Charouzdová

    Ing. Yvona Charouzdová

    Ing. Yvona Charouzdová je v současné době ředitelkou společnosti Talent Management Center International a současně vede důležité projekty v oblasti leadershipu a talent managementu. Jako trenérka se specializuje na workshopy zaměřené na zvyšování kvality lidských zdrojů, vede specializované tréninky se zaměřením na strategický rozvoj lidských zdrojů, odměňování a mezikulturní řízení společností. Koučuje špičkové manažery s vynikajícími výsledky.

    Pracovní zkušenosti čerpala v oblasti poradenství, kde mezí její aktivity patřilo vyhledávání špičkových manažerů, osob středního článku řízení i specialistů. Další činností bylo řízení špičkových poradenských projektů v oblasti rozvoje řízení lidského potenciálu (vypracování a implementace hodnotících a motivačních systémů, odměňování podle výkonu, manažersko-personální audity a organizační poradenství). V bankovním prostředí se věnovala koncepci vzdělávacích projektů, které pilotně lektorovala.

    Studovala na univerzitách v Praze a Velké Británii, své vzdělání si pak rozšiřovala na profesionálně zaměřených seminářích v Německu, Rakousku, Nizozemsku a Itálii.

  • Mgr. Lenka Olšanská

    Mgr. Lenka Olšanská

    Mgr. Lenka Olšanká je certifikovanou profesionální koučkou (Erickson College, 2006) a posledních 9 let nabízí manažerský, kariérní a podnikatelský koučink, pro jednotlivce a týmy.

    Učí druhé jak vést a řídit týmy, jak lépe komunikovat a řešit konflikty, jak koučovat a jak efektivněji spolupracovat. Zvláště ráda vytváří a učí programy zaměřené na osobnostní rozvoj.

    Více než 11 let byla na různých manažerských pozicích zodpovědná za výsledky firmy a rozvoj lidí, především v oblasti obchodu, zákaznického servisu, marketingu a logistiky. Získala zkušenosti s řízením strategických aktivit a s rozvojem vztahů s partnery a státními institucemi. Byla zodpovědná za řízení vnitrofiremních změn v ČR i SR. 

    V posledních letech se zajímá o řízení změn na úrovni jednotlivce a skupin, spolupracuje s mezinárodní neziskovou organizací Initiatives of Change Intl a aktivně se účastní konferencí a workshopů v Caux-Montreux, ve Švýcarsku.

    Původně vystudovala Biochemii na PřF Univerzity Karlovy, následně absolvovala Tematizovaný kurz práce s tělem v psychoterapii a vzdělávací program Léčebná pedagogika a sociálně-umělecká terapie.

  • doc. Ing. Alexej Sato, CSc.

    doc. Ing. Alexej Sato, CSc.

    Doc. Ing. Alexej Sato CSc. bezmála 40 let nepřetržitě působí v komerční praxi v malých i středních podnicích, a to jak v tuzemsku, tak i v zahraničí. V současné době je aktivní ve struktuře nadnárodního koncernu Carl Zeiss AG a je členem Komise pro cla a usnadnění obchodu Mezinárodní obchodní komory v Paříži.

    Pedagogické a vědecko-výzkumné činnosti se systematicky věnuje již více než 15 let na pozici docenta Katedry mezinárodního obchodu VŠE v Praze.

    Je autorem několika desítek publikací a odborných textů, vydaných v tuzemsku i v zahraničí a pravidelným účastníkem odborných mezinárodních vědeckých konferencí.

    Je absolventem VŠE v Praze, obor Ekonomika a řízení zahraničního obchodu.

  • MgA. Irena Swiecicki

    MgA. Irena Swiecicki

    Lektorka, konzultantka a koučka s 15 letou praxí. Proškolila cca 7000 účastníků kurzů. Původním povoláním divadelní a vystudovaná zpěvačka se specializuje na prezentační a vyjednávací dovednosti, práci s hlasem, řeč těla, lektorské dovednosti a komunikaci. Díky letité divadelní praxi je schopna odhalit každý detail ve vystupování a poskytnout jedinečnou zpětnou vazbu. Zaměřuje se rovněž na trénink metod zvládání stresové zátěže a školení s tím spojená. V koučování se zaměřuje především na koučování k výkonu a zkvalitňování vztahů nejen na pracovišti. Je hlavní lektorkou a garantkou kvality Manažerské akademie MKČR.

  • Ing. et Ing. Soňa Španielová, Ph.D., MBA

    Ing. et Ing. Soňa Španielová, Ph.D., MBA

    Ing. et Ing. Soňa Španielová, Ph.D., MBA má certifikát za odbornou pedagogickou činnosti při výuce aplikované ekonomie a je certifikovaným hodnotitelem Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.

    Působí jako lektor v oblasti firemní strategie, manažerských dovedností, obchodních a prezentační dovednosti, projektového řízení, komunikace a osobní efektivity. Je poradcem pro oblast rozvoje lidských zdrojů v podmínkách malých a středních podniků.

    Odbornou praxi zahájila jako vývojově - technický pracovník v Tesle Pardubice. V roce 1998 získala. V současné době působí jako odborná asistentka na katedře společenských věd Vysoké školy politických a společenských věd, s.r.o., kde vyučuje management.

  • Ing. Petra Štamfestová, Ph.D.

    Ing. Petra Štamfestová, Ph.D.

    Specializuje se zejména na problematiku podnikové ekonomiky, finančního řízení a hodnocení výkonnosti podniků. Působí jak ve výuce, tak ve výzkumu, lektorské a poradenské činnosti. Je autorkou či spoluautorkou publikací týkající se zejména problematiky řízení a zvyšování jak finanční, tak nefinanční výkonnosti podniků.

    Absolvovala bakalářské a navazující magisterské studium na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Následně absolvovala doktorské studium na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně.

    V současné době působí jako odborná asistentka na katedře podnikové ekonomiky VŠE v Praze.

  • JUDr. Petr Šťastný

    JUDr. Petr Šťastný

    Petr Šťastný absolvoval v roce 2005 Právnickou fakultu Univerzity Palackého v Olomouci a následně působil jako právník a posléze i jako vedoucí pracovník právního oddělení české pobočky předního světového pojišťovacího koncernu, kde získal významné zkušenosti z oblasti pojišťovnictví, financí, obchodního i občanského práva a v neposlední řadě též hodnotné manažerské dovednosti a soft skills.

    Od svého odchodu z prostředí pojišťovnictví je Petr Šťastný činný v advokacii, kde se jako samostatný advokát věnuje generální právní praxi s akcentem zejména na agendu (obchodních) závazkových vztahů a obhajobu v trestním řízení, včetně obhajoby ex offo.

    Petrovi Šťastnému byl po úspěšném složení státní rigorózní zkoušky na Univerzitě Karlově v Praze, katedře trestního práva, udělen akademický titul doktora práv (JUDr.).

  • Mgr. Tomáš Zdražil

    Mgr. Tomáš Zdražil

    Již v průběhu studia (Fakulta multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně) se věnoval různým projektům zaměřeným na marketingovou komunikaci v médiích. Po ukončení studia v roce 2004 nastoupil na marketingové oddělení DHL Express, které od roku 2007 vede.

    Kromě marketingu samotného má ve společnosti DHL na starost také interní a externí komunikaci, PR a projekty zaměřené na SME zákazníky a na budování firemní kultury mezi zaměstnanci.

    Mezi jeho zájmy patří cestování a sport. 

  • Ing. Josef Zrůst, Ph.D.

    Ing. Josef Zrůst, Ph.D.

    Má dlouholetou praxi jako lektor týmů v rámci projektu Meziuniverzitní studentské soutěže.

    Působí na Provozně ekonomické fakultě MENDELU v Brně, kde zajišťuje a podílí se na výuce předmětů Manažerského rozhodování, Krizový management a Strategický management

    Je autorem článků zabývajících se řízením krizí a rizik v renomovaných odborných časopisech, které jsou součástí uznávaných citačních indexů (ISI, SCOPUS).

Pokud si podáte přihlášku na kterýkoliv z našich profesně vzdělávacích programů právě nyní, zaplatíte za prestižní studium MBA pouze akčních 79.000 Kč bez DPH při úhradě v jedné splátce, nebo 84.000 Kč bez DPH při úhradě ve více splátkách.

Cena studia MBA 79.000 CZK (1 splátka)

Studium  Cena studia po slevě Původní cena studia
MBA 79.000 CZK bez DPH
95.590 CZK s DPH
124.000 CZK bez DPH
150.040 CZK s DPH
MBA Online 79.000 CZK bez DPH
95.590 CZK s DPH
124.000 CZK bez DPH
150.040 CZK s DPH

 

Cena studia MBA 84.000 Kč (2 a více splátek)

Studium  Cena studia po slevě Původní cena studia
MBA 84.000 CZK bez DPH
101.640 CZK s DPH
4.863 EUR bez DPH
 5.844 EUR s DPH
MBA Online 84.000 CZK bez DPH
101.640 CZK s DPH
4.863 EUR bez DPH
 5.844 EUR s DPH

Akční cena platí už jen do 31. 10. 2019.

Přihláška

Teď je ten správný čas přihlásit se do nového cyklu, který zahajujeme již v listopadu 2019.

Podání přihlášky je ZDARMA.

ONLINE PŘIHLÁŠKA PDF PŘIHLÁŠKA

 

 
 
Management a leadership - Hodnocení 4.93/5 - Hodnotilo 33 uživatelů