Thrive Leads: překlad do češtiny | Cambschool.cz

Thrive Leads: Překlad do češtiny

 

Je to tak. Vyhodnotil jsem plugin Thrive Leads jako ten nejlepší pro získávání emailových kontaktů. Stejně jako vnímám activecampaign jako nejlepší emailový nástroj pro malé a střední podnikatele (nechal jsem ho přeložit), přeložil jsem i tento plugin… celkem 33,1 normostran!

Pro snadnou instalaci češtiny jsem vytvořil plugin, takže stačí klik a máte vše v češtině 

Hlavní výhody pluginu Thrive Leads

Popíšu, proč jsem si ho oblíbil, a proč jsem se rozhodl přeložit:

Jeho negativa: Bohužel zatím není stand-alone (samostatně) = lze použít pouze jako plugin pro WordPress a všechny eshopy běžící na pronajatých systémech musí využít službu jako Sumome.com (cca 20dolarů/měsíc za vyskakovací okna)

Instalace češtiny pro Thrive Leads

Je to velice jednoduché: Stačí nainstalovat jako nový plugin… mimochodem, plugin jsem programoval poprvé:  Stahujte plugin ZDE

a zde je video, jak jej nainstalovat:

 

Thrive Leads – dynamické prvky na web

Tento plugin je velice silný nástroj pro budování databáze klientů: Má spoustu dynamických prvků, které vám v tomto článku představím. Můžete se na všechny najednou podívat na  testovací stránce ZDE .

Páska = Pruh nahoře

Visí na horní/spodní straně obrazovky celou dobu. Většinou se používá pro důležitou informaci spojenou s akcí ( slevy , dopravy zdarma apod.).

Ligthbox = Chytré vyskakovací okno

Nezobrazujte návštěvníkům stránek vyskakovací okno ihned po příchodu, ale dělejte to efektivněji: Používejte chytrou nadstavbu vyskakovacího okna: Exit Popup Window . Tzn. Kdykoliv návštěvník stránky bude chtít kliknout na tlačítko zpět (a „vyjede“ myší mimo obrazovku), zobrazíte mu vyskakovací okno s animací. Zde je ukázka, jak to funguje:

Widget = úzký prvek vpravo/vlevo

Zde doporučuji využít „fixaci“ prvku např. v pravé části stránek. Zároveň nemusí jít pouze o prvek pro získání emailu, ale může jít o zajímavý banner. Jako ukázka je upoutávka na můj kurz:

Zápatí příspěvku

…normálně dole pod článkem. Nic víc a nic míň 

Plovák

Pluje stejně, jako „Páska“ nebo fixovaný widget (banner). Může se zobrazit, až pokud návštěvník stránky nascrolluje určitou část textu.. např. 80%:

Formulář v textu

Máte možnost vložit automaticky do všech příspěvků formulář např. po druhém odstavci. Vypadá to potom takto:

Vyskakovací okno přes celou obrazovku

Jeden z nejefektivnějších prvků je vyskakovací okno přes celou obrazovku. Pokud do toho zapojíte funkci zobrazení tohoto okna po scrollování určitého procenta obsahu nebo chytrý exit, máte jeden z nejlepších dynamických prvků pro získání nových kontaktů .

Scrollovací deska

Je super na úvodní stránce a je dělaná pro nově-příchozí.

Závěr

Co vy? Jaké prvky používáte na svém webu? 

18. 4. 2016

Autor: Daniel Nytra

Zdroj:  http://www.danielnytra.cz/